fredag

Äntligen en billigt Badkar

Nu har jag äntligen bestämt mig och efter mycket övervägande så är jag nu redo för att skaffa mig ett badkar. En kanske inte så spännande sak enligt er, men faktum är att för mig är det personligen ett mycket spännande beslut. 

Jag har nämligen länge inte haft varken råd eller plats för att skaffa ett badkar, vilket har gjord mig både besviken och ledsen.  Men nu har jag hittat en sajt med billiga badkar och enligt mina badrumsmått så har jag faktiskt plats för ett litet badkar.

Och med tanke på hur kort jag är så behöver jag verkligen ingen pool direkt. Det räcker med ett litet härligt badkar som man kan bara kan gott sig i. Precis så som jag vill ha det. Så om en månad har jag ett fullt installerat badkar i mitt badrum, och då är det fritt fram för att bara njuta fullt ut av ett varmt bad.